Header Ads

Akibat Dikecam Hebat Netizen Ekoran Peluk Usher, Yuna Bidas Pengkritik Bikin SENTAP!


Baru-baru ini Yuna telah menjadi trending di laman sosial gara-gara memeluk rakan duetnya, Usher ke...

Baru-baru ini Yuna telah menjadi trending di laman sosial gara-gara memeluk rakan duetnya, Usher ketika mengadakan persembahan Live at The Roots Picnic 2016, di Philadelphia, Amerika Syarikat. Rata-rata netizen mengutuk tindakan beliau kerana tidak menjaga adab sebagai orang Islam walaupun berada di negara orang. Gara-gara itu, Yuna telah mengeluarkan kenyataan berhubung isu ini.

"Khas untuk anda semua yang buat saya trending. Seperti yang saya katakan sebelum ini, saya berada di sini bukan untuk memuaskan hati sesiapa. Terutama buat lelaki yang tidak mempercayai kebolehan wanita. Puas kutuk saya macam-macam, tetapi apabila nampak di pusat beli-belah, anda jugalah yang mahu bergambar dengan saya"

ARTIKEL MENARIK: (GAMBAR) Inilah Wajah Sebenar Bakal Isteri Saharul Ridzwan Yang Cun Melecun!

Pada masa yang sama, disebabkan video itu juga para peminat Yuna mula bertelagah sesama sendiri. Ada diantaranya berpendapat bahawa kejadian itu berlaku secara tidak sengaja.  Ada yang membuat teori bahawa, Yuna terpaksa memeluk Usher hanya kerana ingin menghormati selebriti antarabangsa itu yang pada awalnya ingin memeluknya. Apapun, semoga isu ini dapat memberi pengajaran kepada Yuna supaya lebih berhati-hati selepas ini. 
Akibat Dikecam Hebat Netizen Ekoran Peluk Usher, Yuna Bidas Pengkritik Bikin SENTAP! Akibat Dikecam Hebat Netizen Ekoran Peluk Usher, Yuna Bidas Pengkritik Bikin SENTAP! Reviewed by zaidizek on July 20, 2016 Rating: 5

No comments

Recent Posts

Beauty