Header Ads

Inilah Punca Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia

Inilah antara punca mengapa aku takut nak meminjam duit pada makhluk ciptaan Allah yang bernama manusia. Lelaki Dedah Kenapa Dia Takut Sangat Pinjamkan Duit Pada Orang
  • 2 daripada 10 orang adalah penipu.
  • 4 daripada 10 orang liat mahu membayar hutang sampai nak bergaduh baru dapat duit semula.
  • 2 daripada 10 orang lambat bayar.
  • 2 daripada 10 orang sahaja yang akan bayar on time.
  • Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia Hari demi hari, aku sentiasa bersangka baik terhadap makhluk bernama manusia yang cuba meminjam duit daripada aku. Aku gagahkan diri juga untuk mempercayai bahawa makhluk-makhluk ini akan mengotakan janji. Namun akhirnya aku dikhianati. Patutkah aku terus memberi kepercayaan kepada makhluk-makhluk seperti ini lagi? - Syafiq Iqbal ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA! LAMPU SOLAR ISTIMEWA-JIMAT BIL ELEKTRIK ANDA & MUDAH DIPASANG! Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!
    Inilah Punca Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia Inilah Punca Aku Takut Pinjamkan Duit Pada Manusia Reviewed by zaidizek on July 20, 2016 Rating: 5

    No comments

    Recent Posts

    Beauty