Header Ads

Isteri Jual Rumah...suami OKU (Cacat Penglihatan) balik rumah terkejut!

sfrjh

Suami OKU Penglihatan,Balik Kerja TERKEJUT Isteri Jual Rumah..Puncanya Buat Ramai TERSENTUH !!! |Saya isteri kepada seorang suami yang Orang Kelainan Upaya (OKU) penglihatan..disini saya nak tanya pendapat semua atas tindakan saya yang mengatur semua hal dalam rumah tangga kami..adakah saya salah atau queen control? macam ini, suami masih berkerja dan ada dapat gaji-gaji bulanan..walaupun tidak banyak tapi syukur cukup untuk kami anak-beranak.
Suami sekarang pergi kerja dengan basikal perlahan-lahan dan sekarang saya banyak buat perancang untuk kebaikan suami dan keluarga.

Saya mintak suami berhenti kerja dan klim perkeso ilat..saya mintak supaya kita pindah dari rumah kami dan menetap di kampung asal..rumah ini saya cadang jualkan sahaja..sebab tak nak pusing banyak hal pula….mana urusan di kampung lagi…mana urusan rumah di negeri orang lagi..dengan masalah pengangkutan lagi.

Cuma sekarang saya nampak,macam saya sahaja yang beriya-iya dalam semua ni…suami macam berat jer nak setuju semua nih…saya rasa saya yang paksa dia supaya setuju dengan semua plan saya…

Saya banyak kali terangkan pada suami,apa yang saya buat ni untuk keselamatan dan kebaikan kita bersama…tiap-tiap hari balik kerja dia akan bercerita pada saya yang dia hampir-hampir langgar itu dan ini. Tak kan saya nak senyum dan diam sahaja tanpa bertindak apa-apa. Sekarang saya rasa dah kawal suami…saya tahu dia berat nak berhenti kerja..Apa perlu saya lakukan....


sumber: sensasi.xyz
Isteri Jual Rumah...suami OKU (Cacat Penglihatan) balik rumah terkejut! Isteri Jual Rumah...suami OKU (Cacat Penglihatan) balik rumah terkejut! Reviewed by zaidizek on July 26, 2016 Rating: 5

No comments

Recent Posts

Beauty