Header Ads

VIDEO RAKAMAN TEDDY BEAR BERGERAK SENDIRI DAN TINDIH BUDAK TIDUR


VIDEO RAKAMAN TEDDY BEAR BERGERAK SENDIRI DAN TINDIH BUDAK TIDUR

Sudah tentu semua kanak-kanak sukakan anak patung samada jenis teddy bear ataupun macam-macam lagi. Kalau dah suka dan sayang tu biasanya mereka akan jadikan peneman tidur.
Itu perkara biasa yang mungkin kita sendiri pernah lalui (kalau masih ingat lagilah). Anak patung inilah dijadikan sebagai rakan dan teman untuk bermain selain daripada tidur. Siap ada nama lagi pulak.


Tapi, apa yang dilalui oleh keluarga ini sudah pasti mengejutkan mereka. Tak pastilah ianya kebetulan atau memang ada sesuatu yang 'ada' dalam teddy bear tersebut.

Menurut sumber info, satu rakaman pelik mengenai teddy bear bergerak sendiri telah dirakam. Macam mana boleh ada rakaman?

Oh, sebenarnya kebiasaan pada mereka yang ada pengasuh atau atau mat saleh panggil 'nanny' ibu bapa akan letakkan satu kamera di dalam bilik anak-anak mereka supaya mereka boleh memantau apa yang terjadi dan perkembangan anak mereka.

Bagaimanapun, satu video dari 'nanny camera' ni tunjukkan yang teddy bear bergerak sendiri dan berada di atas anak mereka!


Alamak, meremang juga ammboi tengok video diatas.
VIDEO RAKAMAN TEDDY BEAR BERGERAK SENDIRI DAN TINDIH BUDAK TIDUR VIDEO RAKAMAN TEDDY BEAR BERGERAK SENDIRI DAN TINDIH BUDAK TIDUR Reviewed by zaidizek on July 26, 2016 Rating: 5

No comments

Recent Posts

Beauty