Header Ads

PROTON PERSONA BARU 2016 PENTINGKAN ASPEK KESELAMATAN (VIDEO)


Respek, kagum, tertarik dan banyak lagi perkataan yang sama waktu dengannya sukar untuk ammboi ungkapkan mengenai model Proton Persona baru 2016 yang bakal dilancarkan tidak lama lagi.

Berdasarkan kepada video dibawah, dapat kita gambarkan keupayaan Persona baru itu bakal menggugat pencabarnya dalam segmen yang sama kerana memiliki ciri-ciri dan aspek setanding malah tidak keterlaluan kalau ammboi gunakan ayat bukan sahaja setanding malah lebih baik lagi.

 Berkenaan soal harga pula, Proton Persona baru ditawarkan dengan harga permulaan dari RM46,500.00 hingga RM59,000.00. Harga yang cukup berbaloi berbanding dengan beberapa pesaingnya dari jenama popular.


 Dari pemerhatian ammboi, ramai yang memuji rekabentuk dan apa yang ditonjolkan pada Persona 2016 ini. Anda boleh menonton video penuh mengenai ciri-ciri keselamatan yang ada pada Proton Persona baru 2016 dibawah.


sumber: ammboi.com
PROTON PERSONA BARU 2016 PENTINGKAN ASPEK KESELAMATAN (VIDEO) PROTON PERSONA BARU 2016 PENTINGKAN ASPEK KESELAMATAN (VIDEO) Reviewed by zaidizek on August 13, 2016 Rating: 5

No comments

Recent Posts

Beauty