Header Ads

Suka Tenung 'Body'Aku..Raya Baru Ni TERBONGKAR Abang Ipar Sebenarnya Dia....

Capture

Saya ada abang ipar,dia seorang askar dan bini dia pulak doktor. Suami saya pulak pengurus dan saya suri rumah sepenuh masa. Tiap-tiap tahun kami akan balik raya rumh mil sebelah suami dan keluarga belah suami akan berkumpul.

Masalah yang saya hadapi ialah abang ipar saya ni suka tengok saya (yang askar). saya duduk saja depan ruangtamu mesti dia tengok je kat saya. Bila saya masuk dapur pun dia akan turun dan berdiri sebelah saya.

saya buntu dan takut bini dia (kakak ipar) fikir yang bukan-bukan sampai saya rimas nak balik rumah mil. Raya baru ni suami ajak saya balik tapi saya tak nak,suami paksa jugak jadi saya terpaksa mengalah.

saya tak bagitahu kat suami pasal abang dia yang gatal tu kerana saya tak nak mereka adik-beradik masam muka sebab suami saya ni adik dia.

saya rimas sangat, dia memang suka pandang saya ataupun suka sengih-sengih macam ada maksud. Bila kat rumah mil, bini dia tu berat tulang sikit nak tolong kat dapur asyik makan dan tidur sampai habis cuti raya padahal dia menantu jugak macam saya.

Buntu tak tahu nak bagi alasan apa kat cik suami ni bila balik rumh mil je abang ipar saya suruh masakkan makanan untuk dia. Dia cakap bini dia tak pandai masak kadang-kadang dia main whatsapp dengan suami saya pun asyik tanya pasal saya je sampai suami saya malas nak reply whatsapp dia. Apa perlu saya buat tolong la saya insan keliru.

Sumber: infokini.org

Suka Tenung 'Body'Aku..Raya Baru Ni TERBONGKAR Abang Ipar Sebenarnya Dia.... Suka Tenung 'Body'Aku..Raya Baru Ni TERBONGKAR Abang Ipar Sebenarnya Dia.... Reviewed by zaidizek on August 06, 2016 Rating: 5

No comments

Recent Posts

Beauty