Header Ads

TERKEJUT Rahsia Aku Jumpa Kat Fon Dia Sebenarnya...

Capture

Saya seorang suri rumhtangga yang berkahwin baru mencecah usia 2 tahun lebih dan mempunyai seorang cahaya mata. suami saya sebelum berkahwin adalah seorang yang sangat pendiam dan pemalu. kami tak bercinta, jumpa pun ditemani ahli keluarga.

Nak dijadikan cerita, seminggu lepas berkahwin saya jumpa banyak sangat cd [email protected] dan nombor ekor dalam almari suami saya. saya sabar dan tanya elok-elok  tapi setiap kali tanya mesti dia tak mengaku dan cakap orang lain punya. takpe lagi, then kita orang berpindah duduk sendri. segala kerja rumah memang dia xambik tau langsung,pinggan makan sendiri xbasuh dan macam-macam lagi la yang menunjukkan dia hanya pentingkan diri sendri saja. bagi dia cukup dia pergi kerja cari nafkah untuk keluarga.

kadang bila saya balik kampung, baju saya tinggal 2,3 helai saya xbasuh pon dia hanya akan basuh baju dia sahaja. kadang mangkuk tandas pon penuh dgn sisa air kencing tiap2 hari, saya la yang basuhkan. bila ditegur, xbuat la sekali lepastu jadi balik.

Takpe la time flies kami dikurniakan seorg anak,sedih, dia memang nak zuriat, tapi isteri xdijaga hatinya, xdipeduli sakitnya. setiap kali checkup saya drive sorang2 pergi klinik. bila saya cakap sakit, dia cakap ala biasa la orang lain beranak sampai 6/7 orang ok je. saya memang jarang mengadu sakit penat dgn dia sebab saya tau xda gunanya.

Dulu dia pernah janji kalau saya mengandung dia nak berhenti hisap rokok, main nombor ekor, tengok cerita blue  tapi sampai sekarang masih xberhenti2 lagi. dia dengan hp xleh berenggang langsung. menang hp lagi dari anak. bila kita tegur, dia cari salah kita balik. 

Hari baru2 ni saya nampak dia dh berubah sikit dah mula ambil berat pasal anak, dah banyak bagi masa dekat saya dan anak. saya pun seronok, rasa macam nak lupa semua kisah lama, ambil semua tu sebagai pengalaman tapi hmmm baru2 ni dia tertinggal fon,dapat la saya godek2 fon dia. nombor ekor gambar dan video [email protected] masih ada lagi, dan siap tambah pekej mesej2 gro yang dia nak langgan. bila saya tanya dia apa smua tu, macam biasa jawapan selamat, membe pinjam fon..diorg yang chat smua tu… sdgkn siap ada voice note suara dia kot bgtau gro tu ckp dia tgh kerja xboleh pergi.

Hati saya ni dah xtau nak rse ape dh… dh mati dh sgle rse… fmly sy tau sy sllu mkn hti…diorg hnya bole sruh bsbr sbb ksiankn ank..mreka pon xsgka mnntu yg mreka lihat pndiam, pmlu rupanya hnya dhdpn shj…sy tau allah sdg uji sy ats dosa2 lalu… sy juga insan xsmpurna, tp smpai bila hrus sy brthn dan mkn hti.. nmun sy tetap brsyukur krna allah mmbrikn sy kkuatan utk mnempuh hri2 yg sukr. buat para wnita dluar sna, jom kita brdikari, buktikn bhwa kita bkn kaum yg lemah.

sumber:kitaviral.com
TERKEJUT Rahsia Aku Jumpa Kat Fon Dia Sebenarnya... TERKEJUT Rahsia Aku Jumpa Kat Fon Dia Sebenarnya... Reviewed by zaidizek on August 06, 2016 Rating: 5

No comments

Recent Posts

Beauty